لوگوی 5207
این لوگوی زیبا به فیلم و سینما اشاره دارد! 🔥👌🥰💯
معمولا در نماد گرایی و برندسازی توجه به مضامین سنتی و بعضا منقضی شده دارای جذابیت زیادی است. 👌👍 مثال قابل درک نام آپارات! میباشد که اقتباسی از وسیلهای است سنتی که جهت فیلمبرداری آنالوگ استفاده میشده است. 📽🤔
حال اگر اشاره به این مفهوم دارای اتمسفرِ نوستالژی و خاطرات خوش هم باشد، نتیجهای درخشان به همراه خواهد داشت. 👌🤔
و این همان چیزی است که در این لوگو به واسطه استفاده از نگاتیو رقم خورده است. 🎞👌😇
نگاتیو را عکاسان با سابقه به خاطر دارند. ورقهای شیشهای و دارای فریم که هر فریم دربرگیرندهی یک عکس میبود. 🎞
در مکانیزمِ عکاسی، بازای هر عکس(شات)، یک تک فریم از نگاتیو پُر میشد و در فیلم برداری نیز به طور میانگین هر 24 فریمِ موجود در نگاتیو، یک ثانیه از فیلم را در خود جای میداد. 🤔😊
که البته با ورود به عصر دیجیتال دیگر این مکانیزم و استفاده از نگاتیو مانند قبل رایج نیست. 🤔
با این حال اشاره به این نوع تجهیزات سنتی همیشه جذاب بوده و زیبایی خاص خود را داشته است. ✨
مخصوصا در آثارِ گرافیکیِ تراز بالا همچون این لوگو! 🥰🌟💛
در این لوگو، رنگبندی متنوع اشاره به طیف متنوع فیلمها و انیمیشنها دارد. و ساختار رو به بالای نگاتیوها که نمودی از رویش یک گیاه و درخت را به ذهن متبادر میکند، اشاره به رویش و مولد بودن در حوزه فعالیت صاحب این لوگو دارد. 🤔
چیزی که عمدتا در جشنوارهها شاهد آن هستیم. محیطی که فیلمهای تازه تولید شده در آن برای اولین بار به نمایش در میآیند و این همان مفهوم مولد بودن و رویش است. 🔥💯🙂✌
این لوگوی بسیار زیبا برای رسانههای سینمایی و سایتهای عرضه فیلم و سریال و انیمیشن گزینهای بسیار خوبی است! 🔥👌👍🥰
دنیا صحنهی زیبایِ بازیگریِ ماست!
قهرمانِ فیلم خودمان باشیم! 👌🔥💛